Tuesday, September 22, 2009

blackout...time raya

Slm......
Pd mlm raya....rumah sya blackout...gilerrrrr btul.....time tu kami satu family tgah siok2 liat tv 3....smangat dah ni nak tonton pgumuman raya...tup...tup.....blackout dah....tension giler time tu....aku apa lagi trus p call suhaila...rupanya rmh dia pun blackout...gerammmmnya aku....ujian......ujian.....pas tu aku trpikir.....kalo esok raya...matilah aku....coz kuih raya blum bermasuk dlm tmpatnya....macih lg berplastik...aku apa lag dgn glpnya p lah bersuluh2 p lah kasi masuk kuih raya.....siut....first time la tu aku kna mlm raya blackout.......pas tu dlm jam 10 lbih cam tu baru la ada elektrik...Syukur sgt..aku apa lagi trus lari p dapur utk tlg nenek aku siapkan kan juadah raya utk esok......aku brjaga smpai jam 1 a.m...ngantuk siut.....nnti lagi aku post gmbo kemeriahan raya family Tn.Hj.Abd Rahman....k

2 comments:

Nur Suhaila Japar said...

bangas cerita mu ne eh...
raya 20... mati karen 19/9..
bangas3... latest story la...
baru fresh...

athime said...

@ NSJ- biar kan tah... asal kan ada.. lgipun aku nda tau pasal tu blackout.. muahaha

bejaga malam ko chapikah.. aku awal ku tidur.. tapi ngam2 pkl 12 pg bangun kuu... sampai patang raya pertama... manada tidur lagi...

Post a Comment