Saturday, September 5, 2009

Hidup ku hari ni..

Hari ni aku sungguh sedih...coz tak dapat sungkai ngan parentzzz aku...dua2 p kk....maklumlah sibuk ngan kerja...tapi aku mngrti bahawa mreka prgi untuk mncari nafkah.....tapi walaupun bgitu aku ttp tabah dan berjnji kan mbuat khidupan mreka kelak smprna dan bahagia...akn ku bls jasa mereka...sungguh pun bgitu ada gak bestnya...aku dpt mknn free untk sungkai hr ni..nda pyhlah aku mau p bli kat bazar lg....jimat gak usin ku...tu lah berkat Ramadhan..katakan...smoga grngan yg memberi ku makanan td akn sntiasa murah rezekinya...Amin..satu lagi aku happy gak hr ni coz kak Eza kasi tau nnti 10 sep dia blik kat msia...lama dah aku tak jmpa..nda sabar aku mau tgok mukanya ....enth mcm mana lah dia skrg...gmuk ka kurus ka...for information dia lah aku pnya mentor smpai aku bleh bjaya dlm PMR selain yg utma iaitu Allah s.w.t parentz ku,guru ku,kwn-kwn ku dan c @*$ %^#...

0 comments:

Post a Comment